30 lip 2015

Witajcie po urlopie

Znowu okazałam się leniwą redaktorką i zamknęłam swój wirtualny przybytek na cztery spusty.Wiatr mi tu hula w statystykach,  że aż huczy. Mam co chciałam.

Ale warto było. Tydzień bez internetu to w dzisiejszych czasach brzmi wręcz nieprawdopodobnie. Tak się jednak stało, pół na pół z wyboru, pół na pół z konieczności. Kilka razy udało się gdzieś złapać wi-fi więc wrzuciłam jakieś zdjęcie na fb czy instagram. Poza tymi nielicznymi wyjątkami wirtualnie byłam odcięta od świata. I od bloga też.

Wróciłam pełna energii na drugą część urlopu. Część pierwsza była wspaniała. Mam wielką ochotę podzielić się tu  z Wami swoimi wrażeniami i zdjęciami, zatem najbliższe dni na blogu pewnie będą  właśnie o tym. Dzisiaj mało słów - więcej obrazów. Jakoś  mi się klawiatura z palcami niezbyt dobrze koordynuje  po tej dłuższej przerwie a ułożenie tych kilku zdań zajęło mi grubo ponad godzinę :)














Marta

11 komentarzy:

  1. Jakie piękne widoki! Pogoda widać, że Wam pasowała? :)
    Nie mogę się doczekać już mojego wyjazdu do Wenecji! Mój aparat jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda była wręcz piekielnie upalna, szczególnie przez 3 pierwsze dni. W Wenecji każdy zakamarek aż prosi się o zdjęcie, a te moje wykonywane telefonem to prawdę mówiąc trochę profanacja :)

      Usuń
  2. A czy będzie coś więcej na temat smaku tych lodów na gałki? Bo tylko sobie teraz snuje domysły, jakież one musiały być przepyszne ;)
    A te kolory! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były pyszna, i te wielkie porcje, chyba 2 razy większe niż u nas :)

      Usuń
  3. Pięknie tam. Kiedyś tam pojadę. Na razie spełniam swoje bardziej realne marzenia np. wyjazd do Krakowa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 year mba colleges in india

    its my first time to remarking anyplace, when I read this post I figured I could likewise make remark because of this sensible bit of composing.

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice blog. It is very useful for us. Thanks for good information.Visit here :download bike racing games

    OdpowiedzUsuń
  6. The article you have shared here is very awesome. I really like this and appreciated your work. This article is very useful. Thanks for sharing such good stuff with us. Now it's time to avail shutter repair service for more information.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedzenie Zakładników Codzienności oraz za Twój komentarz