18 cze 2014

Tak rodzi się pożądanie... (Bloomingville na jesien i zime 2014)


Szarości, delikatne wrzosy, przydymiony niebieski, musztardowy... I biel i czerń  - ponadczasowe i uniwersalne bez względu na porę roku. Kolory minerałów - topazów, opali i agatów, ametystów i kwarcu. To zdecydowanie moja paleta  barw.
Tak rodzi się pożądanie... Nie, to nie ja. To moje mieszkanie - uwierz mi ono ma już swoją duszę. Zatem zwalam na puste ściany i gołe żarówki - to one tak pragną. Spodobało im się to i owo i chyba chętnie przygarną pod swój ...tzn. mój dach :)












Wklejam link do katalogu - zobaczcie sobie te cuda :)

http://www.bloomingville.com/info/2014-AW_3880l2.aspx

Marta

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio jestem zakochana w pastelowych kolorach ! ;)
    w mój gust idealnie wpasował się ten liliowy zestaw z fioletowym akcentem ;)


    Zresztą, wszystkie te dodatki są cudowne ! ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest w czym wybierać... Kilka przedmiotów z przyjemnością postawiłabym na swoją półkę;):) Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedzenie Zakładników Codzienności oraz za Twój komentarz