13 gru 2014

Konkurs Świąteczny!!

 

Taki czas w roku - Czas Obdarowywania... Ja również mam coś dla Was! W moim pierwszym w blogowym życiu konkursie przygotowałam to, w czym jestem dobra i co bardzo lubię robić - naszyjniki. Dodatkową niespodzianką jest to, że naszyjniki są dwa, a szczęśliwy zwycięzca bedzie mógł wybrać jeden z nich.

 

 Pierwszy: klasyczny, perełkowy naszyjnik ( szklane perełki w kilku rozmiarach i kolorach)- bardzo elegancki i kobiecy. Będzie pięknie prezentował się nie tylko z małą czarną, ale również z marynarką, prostym t-shirtem  i dżinsami. Ponadczasowy i nieśmiertelny przynajmniej od czasu Coco Chanel, która tak mocno rozsławiła taki rodzaj naszyjnika.

Drugi - długi, wiszący - z granatowym chwostem na końcu i ceramicznymi koralami.










Zasady konkursy: 

 

1. Napisz w komentarzy, który naszyjnik chciałabyś/ chciałbyś wygrać i dlaczego wybierasz właśnie ten.
2. Udostępnij  na swoim blogu   banner konkursowy!!
3. Dodaj Zakładników Codzienności do obserwowanych blogów ( bedzie mi miło, jeśli to uczynisz, jednak jeżeli prezentowane tu treści zupełnie nie trafiają w Twój gust - możesz pominąć ten krok)
4. Osoby nie prowadzące bloga również mogą wziąć  udział w konkursie - proszę o pozostawienie do siebie jakiegoś namiaru.  
5. Osoby mieszkające poza granicami Polski ( Europa ) również mogą wziąć udział w konkursie - z przyjemnością wyślę nagrodę gdzie trzeba.
6. Konkurs trwa od dzisiaj: 13.12.2014 do 23.12.214 roku. Zwycięzca zostanie wylosowany  24.12.2014 roku. Informacja o wygranej pojawi się na blogu w tym dniu.



tekst alternatywny


Zapraszam do zabawy!!


Marta 

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Martusiu. Oczywiście chetnie wezme udzial. Zawsze o takim perlowym naszyjniku marzylam... ale zawsze moje zachcianki odkladam na bok sa rzeczy wazne i wazniejsze. Dlatego niesmialo staje w kolejce; ) Joasia orginal@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej:) uwielbiam takie naszyjniki jak ten długi z ceramicznymi koralikami i chwostem:) Chciałabym go wygrac na święta, by móc się obdarować w imieniu świętego M;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowania klasyczne perły,choć i drugi jest piękny:) Pozdrawiam serdecznie i przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wezmę udział w konkursie. :)
    Marzyłam, zresztą i do tej pory marzę o klasycznym perłowym naszyjniku. I właśnie ten chciałabym wygrać. Dlaczego? Lubię klasykę, począwszy od muzyki klasycznej, skończywszy na klasycznej małej czarnej. :) Pięknie komponowałby się z moją sukienką na Sylwestra. :) Przy okazji fajny prezent byłby na święta i faktycznie od Świętego Mikołaja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi szczególnie przypadł do gustu naszyjnik z chwostem - jest niebanalny i urzekł mnie swoją formą. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Długi naszyjnik jest zdecydowanie w moim stylu , idealnie pasuje do czarnego golfiku, lub małej czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    Wybieram naszyjnik z perełek, ponieważ to one bardziej mi się podobają :) Prawdę powiedziawszy chwosty nie trafiają w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne naszyjniki, jednak bardziej podoba mi się naszyjnik perełkowy - jest uniwersalny, pasuje do większości stylizacji i z pewnością wzbogaciłby nawet zwykły prosty strój dodając mu elegancji i powabu.
    obserwuję jako niesforne nitki
    Baner wklejony http://niesfornenitki.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna biżuteria! Świetnym prezentem świątecznym dla kobiet jest biżuteria włoska :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedzenie Zakładników Codzienności oraz za Twój komentarz