17 lip 2015

#TROPY


emmajunedesigns.co.uk



Piszę do was z mojej czarnej kanapy ulokowanej w salonie. Niby nic się nie zmieniło, niby wszystko po staremu. Zaświadczam wam jednak, że nie. Zmieniło się wiele.  Piszę do was bowiem z czarnej kanapy i  z urlopu :) Nawet wam  nie wspomnę ile mam tego urlopu bo was zazdrość ukąsi niczym wredny komar ;)

Jeszcze strzępy spraw z pracy trzymają się mnie jak niewidzialne pyłki na połach marynarki. Jeszcze okruchy wrażeń z dzisiejszego dnia gdzieś tam przelatują mi przez głowę. Jakaś myśl niewygodnie uwiera jak piasek w bucie.  Ale to już tylko kwestia czasu - minut, może godziny i cała ja - fizycznie i duchowo wejdzie w upragniony i wyczekiwany stan. Stan  totalnie obezwładniającego, przenikającego wszystkie komórki ciała relaksu.  Kieliszek schłodzonego białego wina z pewnością mi w tym pomoże, czego i Wam życzę z okazji cudownego, upalnego do granic możliwości piątku.

A ode mnie świeżutkie tropy

Gdybyście mieli otworzyć tylko jeden linków ze wszystkich dzisiejszych - wybierzcie ten.  Poruszające i takie prawdziwe.

A teraz lżejszy kaliber :) Jak wypowiadać nazwy wielkich domów mody. Kurczę, i tak niektórych dalej nie ogarniam. 

Ludzie takie ładne projekty tworzą i dzielą się  tym z  innymi. Dobrzy ludzie :) Plakat do wydrukowania - mr. Moon

Niedawno odświeżyłam trochę wygląd bloga. Dla tych, którym też coś takiego chodzi po głowie - mnóstwo świetnych darmowych szablonów tutaj.

Po tym tekście być może pójdziecie na spacer z nożykiem i zwojem drutu w torebce... Jak profesjonalnie upleść  wianek  - podpowiada Kukbuk.

Ta kobieta farbuje tkaniny np. w owocach i szyje z nich takie cuda.

100 lat męskiej mody w 3 minuty. W któryś z poprzednich tropów była wersja damska.

Rysunki 100 najsłynniejszych sukien ślubnych.

Dla wkręconych w DIY - projekty mebli do samodzielnego wykonania.

Świetna kampania społeczna podana w zabawny sposób.

Sprawdzajcie ile z tej listy już przeczytaliście.

A na koniec taka ciekawostka - książko-hotel z Tokio .

Co ciekawego było u mnie od ostatnich tropów?

W jakim stylu pakujesz się na wakacje

I moje  niedyskretne pytanie o foodgasmy

Ściskam!

Marta 



2 komentarze:

  1. Kilka artykułów to bardzo ciekawe teksty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie wspominałaś ile masz tego urlopu, bo ja już zapomniałam, że takowy miałam. :-) W związku z tym nie wiem czy wystarczy mi czasu na poczytanie tego co polecasz. Zwłaszcza, że książki czekają w kolejce . Och. Aby do weekendu. Udanego urlopu życzę. :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedzenie Zakładników Codzienności oraz za Twój komentarz